Welcome To Talentnetwork

Join Our University Network

University Network là gì?

Gia nhập University Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập University Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập University Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Phúc Lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả công việc

  • Provides information and assistance to customers via inbound/ outbound calls/ emails;
  • Answers, escalates and follows up all requests in order to ensure proper response and quality of service;
  • Registers all details related to customer interactions in the database and contributes to the knowledge base development;
  • Is the image of the company and follows the company's Internal Regulations, policies as well as the service's work instructions and processes;
  • Fulfills additional assignments (for e.g. support for other colleagues/ countries / locations/ new services, including Customer Support
  • Representative activities/ satisfaction surveys);
  • Meets the service key performance indicators;
  • Gets involved in the continuous development and improvement of processes and service;
  • Reads, understands and applies the procedures from area of responsibility and other interdepartmental procedures, applicable within the company;
  • Fulfills any other tasks related to area of responsibility, as requested by direct superior.

Yêu cầu công việc

  • Language: English - advanced level, Japanese (N2 and above - advanced speaking and listening skills)
  • Very good IT-skills (MS Office), SAP knowledge and accounting background are a plus;
  • High sense of responsibility, patience, urgency and customer support;
  • Capacity to organize and make decisions;
  • Flexible and driven to solve customer's equests;
  • Ability to work under pressure and good team engagement;
  • Logical thinking and analysis abilities;
  • Confident and willing to learn;
  • Very good communication skills (empathy; active listener, persuasion etc.), positive attitude;
  • Proactive and responsible in finalizing all assigned tasks;
  • Willingness to work in shifts;
  • Previous customer support experience is a plus.

​QUYỀN LỢI

  • Working in one of the Best Places to Work in Vietnam and Top 30 of the Most Innovative Companies all over the world
  • Join in a dynamic and fast-growing global company (English-speaking environment), with opportunity to work in global projects and being a part of innovation team contributing initiative ideas to the hi-tech world
  • Onsite opportunities: short-term and long-term assignments in worldwide offices
  • Engage in our diverse training programs which surely help strengthen both your personal and professionalism
  • 13th-month salary bonus + attractive performance bonus (you'll love it!) + annual performance appraisal
  • 100% offered salary and mandatory social insurances in 2-month probation
  • 15++ days of annual leave + 1-day of birthday leave
  • Premium health insurance for employee and 02 family members
  • Flexible working time and working model
  • Lunch and parking allowance
  • Good benefits of company activities such as: football, badminton, yoga, Aerobic, team building…

​THÔNG TIN LIÊN HỆ

Liên hệ trực tiếp qua Email: Hoa.caokim@vn.bosch.com

Việc Làm Tương Tự

  • Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
  • Số lượng tuyển: 1
  • Ngày đăng: 09/01/2025
  • Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
  • Số lượng tuyển: 2
  • Ngày đăng: 18/12/2024
  • Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
  • Số lượng tuyển: 20
  • Ngày đăng: 09/12/2024
Join Our University Network

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.